close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מלונות הכל כלול ביוון

מערכת שורשיב תשרי, תשפד27/09/2023

יוון מספקת מענה רחב לכל סוגי בתי המלון, קלאבים ומקומות לינה ובהתאם לכל סוג חופשה והרכב משפחתי...

תגיות:
צילום: shutterstock

טיסות קצרות יחסית, פסיפס תיירותי עשיר המותאם לכל סוג של חופשה והיצע גדול מאוד של מלונות הכל כלול ביוון , כל אלו ועוד הופכים את איי יוון לאחד מיעדי התיירות האהובים ביותר על הקהל הישראלי, כאשר בין האיים הפופולאריים ביותר ביוון תוכלו למצוא את כרתים, קורפו, מיקונוס, רודוס והאי קוס. בכל אחד מהאיים הנ"ל, תוכלו למצוא מספר מלונות מומלצים

צילום: shutterstock
בהם ממתינה לכם חופשה בסגנון הכל כלול, וברשימה שלפניכם, תוכלו למצוא מידע כללי על כל אחד ממלונות הכל כלול המומלצים ביותר באיי יוון.

מלונות הכל כלול מומלצים בכרתים
כרתים הוא האי הגדול ביותר מבין איי יוון, וככזה, הוא מאכלס בשטחו מספר גדול של חדרי אירו בעשרות בתי מלון הפרוסים באחד ממחוזות האי. בין ההיצע המגוון של המלונות בכרתים, תוכלו למצוא מספר מלונות הכל כלול מומלצים, וביניהם:

Creta Royal - Adults Only
מלון למבוגרים בלבד (מגיל 18 וצפונה), המשתרע לאורך 400 מטרים של חוף חולי במרחק של 12 ק"מ מ-רתימנון שבאזור סקלטה. בשטח המלון, עומדים לרשותכם חדרי אירוח מפנקים בשילוב מרפסת/טרסה הצופה לים, להרי כרתים או לבריכה ולגנים הטרופיים של המלון. בין מתקני המלון ממתינות לכם צמד בריכות שחייה עם מים מלוחים לצד מסעדות ומזנונים מסביב לבריכה.

Village Heights Resort
מלון ברמת דירוג של 5 כוכבים הממוקם ב-הרסוניסוס ובמרחק הליכה ממועדון הגולף של כרתים. המלון משלב בתוכו מרכז ספא וחדר כושר עם סאונה, אמבט עיסוי, חמאם ושתי בריכות חיצונית, בנוסף לבריכה מקורה ומחוממת ו-2 בריכות לילדים. יחידות האירוח בשטח המלון כוללות: יחידות סטודיו לזוגות ודירות משפחתיות בסדרי גודל שונים. כמו כן, המלון מציע לכם חוויה קולינארית באחת מ-5 ממסעדות המלון הפועלות בשעות שונות לאורך כל היום.

KING MINOS RETREAT Resort & Spa
מלון הכל כלול נוסף בכרתים ברמת דירוג של 5 כוכבים, הממוקם ב-הרסוניסוס. המלון משלב בין סוויטות וחדרי אירוח קלאסיים לבונגולסים משפחתיים עם בריכות שחייה פרטיות ומתקני ג'קוזי. בשטח המלון פועלת בריכת שחייה חיצונית לצד מרכז בריאות וספא ו-3 מסעדות.

מלונות הכל כלול מומלצים בקורפו
באי קרופו המתאפיין בשילוב בין חופים קסומים לנופים טבעיים עוצרי נשימה המשלבים בתוכם גם צוקים דרמטיים ונוף הררי, תוכלו למצוא את המלונות "הכל כלול" המומלצים הבאים:

Kairaba Mythos Palace - Adults Only
מלון הכל כלול למבוגרים בלבד ברמת דירוג של 5 כוכבים. ממוקם במרחק של 400 מטרים מחוף בוקארי ומשלב בתוכו היצע גדול יחסית של חדרי אירוח. מתקני המלון כוללים בריכת שחיה חיצונית, בריכת שחייה מקורה, מרכז כושר עם סאונה, בר ישיבה ומסעדה.

Capo Di Corfu
מלון הכל כלול הממוקם בין גנים מטופחים לרצועת חוף אגיוס פטרוס. המלון מאכלס בשטחו חדרי אירוח מרווחים עם מרפסות נוף/פאטיו עם נוף לגנים. בין מתקני המלון תוכלו למצוא: בריכת שחייה עם מיני מגלשות, מרפסת שמש ענקית, מסעדות, מגרש טניס, מגרש משחקים לילדים ועוד.

Pelekas Monastery
מלון הכל כלול ברמת דירוג של 5 כוכבים הממוקם במרחק של 1.7 מהכפר פלקאס. במלון, חדרי אירוח מעוצבים, מספר מסעדות, בר ישיבה מסביב לבריכה ובלובי המלון, חדר כושר, מתחם ספא המשלב בתוכו שולחנות משחק, מגרש כדורעף ומתחם לילדים הכלל בתוכו מועדון ילדים, מתקני שעשועים ובריכת שחייה לילדים ופעוטות.

מלונות הכל כלול במיקונוס
האי מיקונוס המשתייך לקבוצת האיים הקיקלאדיים של יוון, ידוע בחיי הלילה התוססים הממתינים לתיירים ברחבי האי, וגם הודות לחופים המרהיבים והמבנים האייקונים. בשטח האי, ממתינים לכם המלונות המומלצים הבאים לחופשה בסגנון הכל כלול:

  • Cavo Blue Villas - מלון הכל כלול הממוקם במרחק של 1.5 ק"מ מחוף אליה.
  • Mykonos Residence Villas & Suites Merchia Beach- כפר נופש בסגנון הכל כלול הממוקם בחוף מרכיה. בשטח הכפר, ממתינות לכם סוויטות מפנקות ו-וילות אירוח משפחתיות, וזאת לצד בריכה עם נוף לים, מסעדה, בר ישיבה, גינה חיצונית ועוד.
  • Panormos Bay Suites- מלון הכל כלול בדירוג של 5 כוכבים הממוקם במרחק של 1.4 ק"מ מחוף פנורמוס.

מלונות הכל כלול ברודוס
בשטח האי רודוס המשלב בתוכו חופים שטופי שמש, אוצרות היסטוריים, נופים מרהיבים וסצינת חיי לילה מתפתחת, ממתינים לכם מלונות הכל כלול המומלצים הבאים:
  • Eagles Nest - מלון הכל כלול ברמת דירוג של 4 כוכבים הממוקם בכפר פפקי מול נוף מרהיב עם מרפסות וטרסות לכל אחת מיחידות האירוח המפנקות.
  • Elissa Lifestyle Resort– אתר נופש ברמת דירוג של 5 כוכבים הממוקם במרחק של 2.2 ק"מ מחוץ אניה מרינה. המלון משלב בתוכו מרכז כושר, חדרים מרווחים, מרכז עסקים ומסעדה המתמחה בין היתר בארוחות בוקר בסגנון אמריקאי. כמו כן, המלון משלב בתוכו מגרש טניס.
  • Helea Family Beach Resort - אתר נופש ברמת דירוג של 5 כוכבים המיועד בעיקר למשפחות. אתר הנופש ממוקם מוך חוף קליתאה רודוס והוא כולל בתוכו בין היתר בריכת שחייה חיצונית, חדרי אירוח מרווחים למשפחות, מרכז כושר, פארק מים, מרכז עסקים, מסעדות ועוד.

מלונות הכל כלול באי קוס
האי קוס, הממוקם בארכיפלג הדודקאנס של יוון, מאפשר למבקרים בו ליהנות משילוב ייחודי של יופי טבעי, אתרים ארכיאולוגיים המספרים את סיפורו ההיסטורי של האי, וזאת לצד מתקני תיירות מודרניים. בין המלונות הכל כלול המומלצים ביותר של האי קוס תוכלו למצוא את:

  • Chrysoula Hotel– מלון דירות בשירות עצמי הממוקם במרחק של 150 מטרים בלבד מחוף קפלוס. בשטח המלון תוכלו למצוא דירות מרווחות ומאובזרות במטבחון ומפרסת עם נוף לים האגאי, בריכת שחיה ענקית ומזנון חטיפים ושתייה (הכל כלול) לצד הבריכה.
  • D' Andrea Lagoon All Suites - Adults Only– מלון דירות למבוגרים בלבד ברמת דירוג של 5 כוכבים הממוקם ב-מרמרי. המלון משלב בתוכו בריכה חיצונית, מסעדה לארוחות בוקר, בר ישיבה עם חטיפים ושתייה לאורך כל היום וטרקלין משותף לכל אורחי המלון.
  • Neptune Luxury Resort-אתר נופש וספא הממוקם במרחק של 5 ק"מ מהכפר מסטיכרי. בשטח כפר הנופש, עומדות לרשותכם יחידות אירוח בגדלים שונים, 5 בריכות שחייה ו-7 ברים.


יוון מספקת מענה רחב לכל סוגי בתי המלון, קלאבים ומקומות לינה ובהתאם לכל סוג חופשה והרכב משפחתי, כאשר מחפשים את החופשה הבאה ביוון ואיי יוון יש לבדוק את סוג האירוח המתאים לכם ביותר ואת מאפייני מקום האירוח ובכך להבטיח שתמצאו לעצמכם מלון ביוון שיתאים בדיוק עבור החופשה המושלמת שלכם ביוון והאיים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה